کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در این شهر از چین معتادان به تلفن همراه مسیر ویژه دارند!

معمولا در کلانشهرها مسیرهای برای تردد ویژه اتوبوس‌ها، موتورسیکلت‌ها و حتی دوچرخه‌سواران تعبیه می‌شود اما حالا برای اولین بار در یکی از کلانشهرهای چین مسیری ویژه برای کاربرانی که جرات دل‌کندن از گوشی هوشمند خود ندارند و نگاه از آن بر نمی‌دارند ایجاد شده است.


chinese-phone-lane

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در شهر چونگ‌کینگ سیتی چین به عنوان یکی از پنج شهر بزرگ این کشور و در خیابانی که با نام خیابان خارجی‌ها شناخته می‌شود، پیاده‌رو خیابان با رنگ‌ سفید تقسیم‌بندی شده تا همانطور که باید از بروز حوادث رانندگی و برخورد خودروها با یکدیگر جلوگیری کرد حالا ظاهرا باید از بروز حوادث احتمالی در برخورد انسان‌ها با یکدیگر جلوگیری شود!

اگر فکر می‌کنید چنین چیزی را قبلا دیده‌اید اشتباه نکرده‌اید چرا که پیش از این و در تیر ماه چیزی شبیه به این طرح به صورت آزمایشی از سوی نشنال جئوگرافیک اجرا شده بود. در پیاده‌رو این خیابان مسیر به این صورت تقسیم‌بندی شده که در یک مسیر نوشته شده: ” استفاده از تلفن همراه ممنوع!”‌ و در بخش دیگر نوشته شده: “تلفن‌های همراه! راه رفتن در این مسیر با ریسک خودتان است!”

اما اگر به دنبال نتیجه اجرای این طرح هستید بد نیست بدانید که مجریان این طرح دریافته‌اند که اصولا این افراد چشم از تلفن خود بر نمی‌دارند و اصلا حواسشان به این نشانه‌های نوشته شده بر روی زمین نیست!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22632 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/06/24 تعداد مشاهده: 1358
سافت گذر